دسته‌ها
اخبار

بهترین دستگاه اسپرسو ساز خانگی 2022 دیجیت نست | asilbekharid

بهترین دستگاه اسپرسو ساز خانگی 2022 دیجیت نست | asilbekharid

بهترین قهوه ساز خانگی کدام مدل است؟ بهترین اسپرسوساز خانگی متعلق به کدام برند است؟ این سؤال را علاقه‌مندان پروپاقرص قهوه اسپرسو از خود می‌پرسند. به‌جرئت می‌توان گفت که قهوه اسپرسو پرطرفدارترین روش آماده‌سازی قهوه در جهان است. قهوه‌خانه محلی برای نوشیدن چای و کافه و کافی‌شاپ‌های مدرن محل نوشیدن انواع قهوه هستند و عطر خوش و طعم تلخ اما دل‌نشین قهوه بخشی از عادات و آداب نوشیدن بسیاری از ما شده است. در حال حاضر طرفداران قهوه رو به افزایش هستند و بسیاری از دوست‌داران قهوه تمایل دارند یک دستگاه اسپرسوساز خانگی برای تهیه نوشیدنی مورد علاقه خود داشته باشند. به همین دلیل قصد دارم تا در کمکت انواع برند های اسپرسو ساز را به شما معرفی کنم.

  • بهترین اسپرسوسازهای رایج در بازار را در این مقاله به شما معرفی نمودیم.
  • رابط کاربری پیشرفته و در عین حال ساده قابلیت های فراوانی نظیر تنظیم دما حجم غلظت و غیره را در اختیارتان قرار خواهد داد.
  • به همین دلیل هم در فروشگاه‌های زیادی که قهوه اسپرسو را به صورت عمده و ارزان می‌فروشند دستگاه اسپرسو ساز وجود دارد.
  • وجود سیستم ضد چکه باعث می شود تا از چکه کردن قهوه جلوگیری شود و همچنین دستگاه کثیف نشود .
  • در مقابل، اسپرسو سازهای معمولی قیمت ارزانی دارند و کیفیت اسپرسو ی تهیه شده در آنها هیچ تفاوتی با عصاره به‌دست‌ آمده از اسپرسوساز تمام اتوماتیک ندارد.
  • اگر دستگاه اسپرسو ساز شما یک دستگاه استاندارد با فشار کافی باشد، قهوه اسپرسو حاصل از آن را می‌توان عصاره قهوه دانست؛ چراکه فشار آب جوش و فشار بخار آب، طعم و عطر واقعی دانه‌های قهوه را استخراج می‌کند.

آسیاب سرامیکی (Ceram Drive) با کیفیت برای پودر کردن قهوه به کار می‌رود. این مدل قابلیت استفاده از پودر قهوه را دارد که یک مزیت محسوب می‌شود. برنامه اتوماتیک تمیزی و رسوب زدایی Calc’nClean و سیستم Milk Clean که مسئول تمیزی مخزن شیر با استفاده از بخار است خیلی سریع و آسان نگرانی شما بابت شستشوی دستگاه را برطرف می‌سازد. برند نوا یک برند ژاپنی است که تمامی محصولات این برند در ژاپن تولید و عرضه می اسپرسو ساز خانگی ارزان شوند. برند نوا یکی از محبوب ترین ،با کیفیت ترین و دارای تنوع بالای محصولات در تولیدات لوازم برقی به ویژه دستگاه های اسپرسوساز است.

معیار های مهم در انتخاب بهترین اسپرسوساز خانگی

این دستگاه دارای مخزن آب، فیلتر قهوه، دمای قابل تنظیم و دسته با دکمه های کنترل است که به شما اجازه می دهد تا قهوه مورد نظر خود را به سادگی و با کیفیت بالا تهیه کنید. اسپرسوساز استرلینگ علاوه بر کاربری در خانه، برای استفاده در کافه ها و رستوران ها نیز مناسب است و از آن برای تهیه انواع قهوه های مختلف مانند اسپرسو، لاته، کاپوچینو و … استفاده می شود. اسپرسوساز مدل ECM2016 که دارای بدنه‌ای از جنس استیل ضدزنگ است، توسط شرکت مباشی تولید و به بازار عرضه‌شده است.

قابلیت ساخت انواع مختلف قهوه

توان مصرفی این اسپرسو ساز نیز ۱۷۵۰ وات و به قوری فنجان نیز مجهز است. این محصول با صفحه گرم نگهدارنده فنجان، به بازار عرضه شده که برای پیش گرم کردن تعداد بیشتر فنجان قهوه به شما کمک می‌کند. همچنین وجود نشانگر عقربه ای دما کار با دستگاه را بیش از پیش راحت خواهد کرد. البته قبل از اینکه بخواهید دستگاه قهوه ساز خود را راه اندازی کنید ، باید یکسری نکات مهم را در نظر بگیرید، زیرا این امر در کیفیت و طول عمر دستگاه تاثیر بسزایی دارد.

راهنمای بهترین اسپرسوساز خانگی

اگر قصد پیدا کردن یک قهوه ساز مناسب با قیمت مقرون به صرفه را دارید، بهتر است مارک‌ها و مدل‌های مختلف را با هم مقایسه کرده و برای خرید قهوه ساز از فروشگاه اینترنتی خوش کالا مدل مد نطر خود را انتخاب کنید. این اسپرسوساز قابلیت تهیه قهوه از دانه‌های قهوه تازه را دارد و دارای قیمتی مقرون به صرفه و کیفیت بالایی است. قابلیت ساخت قهوه با طعم و عطر عالی و سریعترین زمان ساخت قهوه از مزایای آن هستند. این نوع از اسپرسو سازها برای علاقه‌مندان به فرآیند دستی تهیه قهوه ساخته شده‌اند.